Tuesday, August 12, 2008

მერე რა რომ ახლები ვართ

მედა ჩემმა დაქალმა დღეს სხვების ბლოგის თვალიერებისას გადავწყვიტეთ ჩვენც გაგვეხსნა საერთო ბლოგი სადაც ჩვენს ისტორიებს და  ნააზრევს დავწერდით....მერე რა რომ ახლები ვართ და ჯერ მხოლოდ პირველ წერილს ვწერ ..აი ნახეთ მალე ყველაზე მეტი წერილი გვექნება ჩვენ და ყველაზე მეტი კომენტარი..არციმან შეგაშინოთ რომ ჯერ 3 კაცის ბლოგს ვკითხულობთ რა მეგობრებში გვყავს ჩამატებული და გპირდებით კიდევ ბევრი გვეყოლება დიზაინი ნანას დამსახურებაა განა მე არ შემეძლო უბრალოდ მეზარებოდა თორემ ნანა შენც ხო იცი რომ მე  გავაკეთებდი? .....ხოდა აი ამასწინათ გავიგე რომ ერთი გოგოა რა ძაან მსუქანია და აი ნანა იცნობს რა..ხო გახსოვს ნან? ხოდა აი გათხოვდა ეგ გოგო ვიღაც ბიჭს გაყვა რა და რა ვთქვა აზრზე არ ვარ ..განა სიმსუქნე და რამე უბრალოდ ის ბიჭია გამხდარი და არ შეეფერებიან ჩემი აზრით...ალბათ ამ გოგოს ბევრი ფული აქვს თორემ ეს ბიჭი რატომ გაყვა ვერ გავიგე რა სიყვარული ვითომ ბრმაა რაგაც არამჯერა რა.................მეც ხომ არ გავსუქდე ნეტა  

პ.ს.ამნაირი დებიუტი არავის არ ექნებოდა ბლოგის ისტორიაში   

10 comments:

OTO said...

არ გასუქდე, ბევრი ფული იშოვე : ) ) )

:CUTE SMILEY:

Anonymous said...

carmatebebii bogmebooo :))))))) shemoval cavikitxav xolme tkven bogmian nacerebs

Kate said...

ე. ი. მე ვარ პირველი მერცხალი ხო?

ძალიან კარგი...

ხოდა გასკდით ბოღნაზე, თუ მსუქანმა გოგომ მოიყვანა გამხდარი ბიჭი ცოლად..

უიმე, კიარადა პირიქით...

ხოდა ისა, დაგამატეთ ჩემს ლისტში...

ნან, მიყვარხარ...
ნინ, მეზიზღები...

გასკდი ახლა ბოღმით...:D :D :D




p.s.მოაშორეთ ეს Word Verification...

Anonymous said...

ჰაჰაჰ :D

sabaha said...

rao rao?


ახლა მართლა არ დამაბოღმოთ აქ :D

Kate said...

შენ ხუმრობა არ გესმოდეს, ჩემი რა ბრალია, ღმერთო ჩემო... :ბოლი:

ბოღმა ნინო said...

იმიდით დაიბოღმეთ თქვენც და მერე ორი ორზე ვიჩხუბოთ თუ გინდათ გოგოებო ;)

Sweet said...

ღმერთო თვალები დამეტხარა თქვენი ბოღმების კითხვით :givi:

ცოტა ფერები შეარჩიეთ ვახ :)))


და ისა ჩამამატეთ მეგობრებში !!

:ბოღმ:

ბოღმა ნანა said...

მარი, ნუ იბოღმები რა თუ შეიძლება...

ჩვენ რომ ასეთი მაგარი ფერები გვაქვს და შენ არ გაქვს, გშურს და გინდა შეგვაცვლევინო? ჰა?

არაფერიც არ გამოგივა!

და ჩაგამატებთ, რომ ხშირად შემოხვიდე და ბოღმით გასკდე, იიიიიშ...

Katiée.Ge said...

au nikebia ukve iseti originaluri, pativiscema gamichnda :D