Thursday, August 14, 2008

მეც ვარ ნამყოფი მზიურში

ხოდა აი ეხლა გადავავლე თვალი ჩემს პირველ ნაწერს და მერე კომენტარებს...და რავი რა გშურდეთ ტო იქ ვიღაც ცდილობს დამბოღმოს და რავი რა მარა ვერ ეღირსებით ქეთინოს მივმართავ , იგივე პირველ მერცხალს_ ჩვენი ბლოგით რომ ცდილობ ხალხი მოიზიდო მაგაზე რას იტყვი? ....ნან კი ბევრი გიწერია მარა ჯობდა მოკლედ და ლაკონურად გადმოგეცა რა ....
ხო ეხლა მინდა მოვყვე მზიურის პატარა ისტორია რა აი გადავხედე ბლოგებს და უწერიათ რაღაც მოსაწყენი ისტორიები და არმესმის როგორ კითხულობს ხალხი რა.....ხოდა ერთხელ ბავშვები ჩავედით მზიურში რა და აი ბიჭები ეცნენ საქანელებს და არ გვაჯენდნენ გოგოებს ეს ამხელა წვერიანი კიარადა ბანჯგვლიანი ბიჭები რომ წამოახტნენ საქანელას ვეღარ ჩამოვსვით იქიდან...არადა რა ხამობაა ბავშვობა არ ქონდათ?მე და ნანამ ძლივს ვიკატავეთ ცოტა და მერე ნანას რაც მოუვიდა ქვედა ნაწერში დაწერა ...ვითომ სასაცილო იყო ? რაღაც არამგონია ......მერე ქვევით ჩავედით და იქ ორი წყვილი იჯდა და რა ვთქვა კაით რა ვის არ ყოლია შეყვარებული? მარა ამ საბავშვო პარკში წამოყვანა და ზასაობა რა ოხრობაა? ეხლა შევხედე და კოცნაობენ აშკარად რა ვის ახარბებ? ვის არ აქვს ნაკოცნავები კაით რა რა თაობაა გავგიჟდები რა ...........აუ რაზე ვიკაიფე ამ შეხვედრაზე იცით ? ბიჭები რომ ცდილობდნენ ეხუმრათ არადა არ მეცინებოდა....ყველა კი იცინოდა მარა მე არ მეცინებოდა მე უფრო იმაზე მეცინებოდა ესენი რომ ვერ ხუმრობდნენ ...ალბათ ყველას მაგაზე ეცინებოდა და თუ არა მაგათაც არქონიათ იუმორის გრძნობა ..მერე ფეხით წამოვედით რუსთაველამდე და აი კოკა-კოლას ვსვადი და აი ეს ციგნის ბავშვები რომ არიან და მათხოვრობენ წადით რა იმუშავეთ ან რამე ქნეით, განა მე ვერ ვიმათხოვრებ მარა არმინდა რა პატარებზე არ ვამბობ მათ დედბზე ვამბობ...მე მათხოვრობა რომ არმინდოდა იმიტომ დავიწყე მუშაობა იუსტიციაში ..ხოდა ეს რაშუაში იყო და ეს პატარა თავგასიებული მეცა და წამართვა ბოთლი არადა ბოლომდე მაინც დამელია... სულ გავიდნენ თავს რა ეს ციგნები   

6 comments:

Kate said...

მე ვცდილობ თქვენი ბლოგით ხალხის მიზიდვას??? ღმერთო ჩემო...

კიარადა, რა საქციელია შუა პარკში კიარადა მზიურში ზასაობა???
ხომ გასკდით მერე შურითა და ბოღმით???

Anonymous said...

ROFL ვითიშები, მაგრად წერთ ძალიან :დ

ვერ ვხვდები ვინ ხართ, მარა მაინც :lol:

ბოღმა ნინო said...

Kate
"მე ვცდილობ თქვენი ბლოგით ხალხის მიზიდვას???"

დაჯე უარყოფ? :დ

"კიარადა, რა საქციელია შუა პარკში კიარადა მზიურში ზასაობა???
ხომ გასკდით მერე შურითა და ბოღმით???"

ბოღმა ნოუ რა :ბოლი:

მადლობა დოდკა , ფორუმელი ბოღმა ნინო და ბოღმა ნან ვართ :დ

Kate said...

@ბოღმა ნინო - ღმერთო ჩემო :ბოლი:

:დ :დ :დ :დ


@dodka – რას ვერ ხვდები, არ გამაგიჟო?
მართლა ვერ ხვდები, ვინები არიან???

ბოღმა ნანა said...

kate




რა გინდა შენ, მოგზავნილი ხარ?

Kate said...

kargi, xo, Cumad var, :D :D :D :D