Monday, August 25, 2008

ბლოგზე გაქაჩვის მეთოდები

ხოო აი რა ვთქვა აზრზე არ ვარ ეხლა ერთმა მომცა ეს ლინკი: http://dodka.wordpress.com/2008/08/24/blogs-recommended/#comments , ეხლა ვფიქრობდი აი კიდევ ერთხელ ვეხმარები მათ პოპულარობაში და ამით ხელს ვუწყობ მარა იყოს ჯანდაბას ..... ხო აი სათაურმა დაგლიჯა რა ვითომ ჩვენთვისაა ეგ ჭირი მარგებელი არადა თვითონ იქაჩებიან ჩვენი ბლოგის ლინკის დადებით ....თუ ესე ძაან მოგწონს რატომ არაა  დოდო შენს მეგობრებში ჩვენი ბლოგის ლინკი? აშკარაა ბოღმა გახრჩობს ....იდეები აღარ გაწუხებს და ვეღარ წერ და ცდილობ ჩემი ნაწერის ციტირებით დიდი პოსტები გამოაცხო ..მერე კიდევ ჯერ ბოღმა ნანა და ბოღმა ნინო რომ დაწერე რას ნიშნავს ეს? გინდა ჩვენშორის კონფლიქტი გამოიწვიო და ჩაგვძირო? იასნა მე ვიფიქრებ მაგას თან ჩემი ნაწერი დააციტირე და პირველი მაინც ბოღმა ნანა დაწერე სხვა რა ვიფიქრო? ....ხოხ 15 კომენტარი _ რა ეღირსა შენს ბლოგს აი ეხლა ბედნიერი სახით ზიხარ ალბათ არა? თან პრიკოლია ყვეალა ამბობოს: რა კაი , ძაან მაგრები არიან და მე ვიცი ვინც არიან და რაუნდა მაგის მიხვედრას და ასე შემდეგ ...მარა მინდა გითხრათ აზრზეც არ ხართ ვინ ვინაა და ტყულია ნუ გიხარიათ და ქულებს ნუ იწერთ!!!!! ....

აი კიდევ ეს მეორე ბლოგიც _"ბროდჟე - ამაოების ფესტივალი"  აშკარად ვერ გაგაქაჩვინებს დოდო  მემგონი ..ეს ჩემი რჩევაა ...აი ეხლა შევედი მაგ ბლოგზე და პირველივეზე თავში უწერიათ რაღაც თემა სათაურით : "S.O.S მაგარ ტრაკში ვართ !" ხოდა მინდა გითხრათ გეტყობათ   , ეს უეჭველი ჩევენი ბლოგის ნახვის მერე დაიწერეთ ....თან კომეტარებშიც ჩეთია...რავი რომ ამოიწიოთ აი თქვენი ბლოგის ლინკსაც დავდებ დღეს რაღაც კეთილი ვარ აი ისიც :http://brodge.wordpress.com/....

ბარემ ქველმოქმედებას ვეწევი და დოდო აი შენს ბლოგსაც მივამატებ ჩემს მეგობრებს და იქნებ შენც გეშველოს........ხო კიდევ თუ ვინმეს გინდათ ჩაგამატებთ მეგობრებში   

11 comments:

Sweet said...

top.ge-s baneri da buRalteri v stuZiu!

ბოღმა ნინო said...

მარი ვერ მივხვდი რას გულისხმობ.....იქნებ გარკვევით დაგეწერა :)

Anonymous said...

ჰაჰაჰ :D კი, თქვენზე პოპულარულობა მოვიპოვე, ძალიან მიხარია, იმედია მეც ისევე გამოგადგებით, როგორც მე გამომადექით :დ

ოღონდ დოდი მქვია [დოდო - ჩემი რამის კოშმარია, ამ ქვეყანაში ვერ შეიგნეს, რომ შეიძლება არსებობდეს სახელი "დოდი" და ბევრგან ეშლებათ და მე ბოღმით ვსკდები იასნია :დ ]

გკოცნით, გეხვევით, გებოღმებით

და მეგობრებში გამატებთ :დ

Unknown said...

უი უი ახლა დავხედე და მეგობრებშიც "დოდო"თი გყავართ

ააააა ოღონდ ეგ შეცვალეთ და ერთი კვირა ბოღმიანი ვივლი :D

Anonymous said...

აუ მოიღრუბლა...

OTO said...

: )

ნამდვილი ბოღმები ხართ

: ) : ) ) : ) ) )

ბოღმა ნინო said...

კაი დოდ(ო) :დ ვითათბირებთ მაგ საკითხზე და გადავწყვეთ რა დაგარქვათ :დ

Anonymous- :keh: აი ეგ მოძველებული ფრაზაა თან კაი ხნის

OTO_ :)

Unknown said...

Well well well......

Kate said...

დოდიმ ჩემგან რომ აიღო მაგ პოსტის სათაური, მაგ საკითხზე არ უნდა დავიბოღმო???:D

მეც დამამატეთ ბარემ, ბოღმებო...:D

ბოღმა ნინო said...

დაგამატებ მადლია :გივი:

Kate said...

მადლი აბა ზუსტად...


ხოდა "ქეთინო" არა რა...
ვერ ვიტანნნნნნნნ.....
:ქრაიიიიიი: